2013年2月24日星期日

Hollywood-stjernen favoritt nike butikken nyc

"Mongkon øyne plutselig slå det, tenkte han i lang tid, den siste Zhuantou Chao nike norge så, smilte og sa:« Disse tingene, eller så etter en tid til å fortelle deg. "nike vil gjerne spørre, Mei Ling plutselig sto opp i front, sa han, "nike, min herre sliten, og så har tid senere, jeg skal fortelle deg deg?"

nike shox bøyd vite ting når den blå himmelen byen, kunne jeg ikke hjelpe, men føler litt engstelig, sa de: "Men, min søster""Vel, Master bare brukt all brenning 'ting' åndelige kraft til forbruker for mye, virkelig lei." Mei Ling tilbake nike en overbærende smil, trøstet han.

Mongkon høre billige nike shox kalt Mei Ling søster gamle hodet plutselig misfarging, han plutselig reiste seg fra bakken, og spurte: "Mei Ling, forteller du ham?"nike høre Mongkon overrasket og forvirret nesten shouting, lyd, skremt, ble hun litt rådvill utseende Mongkon, nikket på hodet og sa: "Ja, jeg fortalte ham, når de blå himmel byruinene Han visste at jeg var hans søster. "

没有评论:

发表评论